Comarch Sprzedaż mobilna

Comarch Sprzedaż mobilna

Comarch Sprzedaż mobilna to rewolucyjne rozwiązanie firmy Comarch umożliwiające rozwinięcie kolejnego kanału sprzedaży.

Firma MH Kamyk, Łańcucki Spółka Jawna specjalizuje się we wdrożeniach sprzedaży mobilnej na urządzeniach android. Program działa na telefonach i tabletach z możliwością synchronizacji s programem Comarch ERP Optima. Zaraz po dokonaniu sprzedaży przez przedstawiciela dział logistyki otrzymuje informację o transakcji i może przygotować dostawę od klienta. Przedstawiciel handlowy przed wizytą u klienta sprawdza analizy sprzedaży, informację o nowościach i rozliczeniach z klientem. Sprzedaż nigdy nie była tak szybka. Nie musisz już czekać na skany lub zdjęcia zamówienia, bo Comarch Sprzedaż mobilna przesyła dane bezpośrednio do bazy Comarch ERP Optima lub Comarch ERP XL.

Comarch Sprzedaż mobilna MH KoszalinInterfejs programu jest bardzo czytelny i intuicyjny. Pracownik nie wymaga skomplikowanego szkolenia i łatwo wdraża się w obsługę. Duże ikony ułatwiają prace. Widać od razu możliwość dodawania kontrahentów, przeglądania towarów. Można wysyłać wiadomości czy przeglądać terminarz. Comarch Sprzedaż mobilna to także raporty dla handlowca, który w każdej chwili może sprawdzić opłacalność swoich działań z klientami i wyciągnąć odpowiednie wnioski aby poprawić sprzedaż i relacje z klientem.

Preselling

Comarch Mobile Sprzedaż zapewnia profesjonalną obsługę zamówień poprzez:

  • przyjmowanie zamówień, ofert oraz zapytań ofertowych sprzedaży u klienta,
  • wybór konkretnej cechy towaru zamawianego przez klienta (rozmiar, kolor, termin przydatności do spożycia)
  • wybór sposobu dostawy (kuriera), adresu wysyłkowego, magazynu oraz daty realizacji zamówienia,
  • obsługa kalendarza dostaw zamówień do klienta,
  • dostęp do historii transakcji oraz realizacji zamówień,
  • szybkie wystawianie dokumentów bazując na poprzednio zamawianych towarach przez klienta,
  • rejestracja transakcji zagranicznych (zamówień oraz ofert w walutach obcych),
  • sprawdzanie aktualnego (onlinestanu towaru na innym magazynie firmy,
  • edycja niepotwierdzonych zamówień złożonych w innych kanałach sprzedaży (np. przez e-commerce),
  • zapewnienie dostępności zamawianych towarów przez klienta przez utworzenie oraz edycję rezerwacji na magazynie centralnym firmy,
  • wybór oraz zmiana magazynu na pozycji zamówienia w celu szybszej realizacji zamawianego towaru,
  • wystawnie faktur zaliczkowych, przyjmując zapłatę na poczet realizowanych zamówień,
  • wydanie materiałów promocyjnych (marketingowych) klientowi.

Vanselling

Przedstawiciel handlowy może także dokonywać sprzedaży bezpośredniej wraz z wydaniem towarów u klienta lub wykonaniem usługi. Aplikacja mobilna umożliwia:

  • wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych,
  • fiskalizację dokumentów lub wydruk wystawianych dokumentów handlowych z podpisem klienta,
  • automatyczną zapłatę gotówką lub kartą płatniczą,
  • integrację z mobilnymi terminalami płatniczymi,
  • dostęp do pełnej historii transakcji oraz płatności Klienta,
  • obsługę procesów przyjęcia oraz zwrotu towarów przeznaczonych do sprzedaży i dystrybucji bezpośredniej między samochodem dostawczym przedstawiciela a magazynem centralnym,
  • zapewnienie bezpieczeństwa transakcji poprzez brak możliwości edycji dokumentu sprzedaży i zapisu kasowego przez przedstawiciela po wydrukowaniu lub wysłaniu do Klienta,
  • obsługę sprzedaży towarów kaucjonowanych, zwrot oraz rozliczanie kaucji,
  • obsługę odwrotnego obciążenia,
  • rejestrację sprzedaży bezpośredniej bez konieczności dodawania nowego kontrahenta – wykorzystanie paragonu na kontrahenta jednorazowego.

Pozyskanie i utrzymanie klienta

W aplikacji mobilnej na smartfonie lub tablecie przedstawiciel handlowy ma dostęp do niezbędnych danych dotyczących swoich kontrahentów, między innymi do:

  • szczegółowych informacji o klientach t.j. danych teleadresowych, rejestracyjnych, preferowanych sposobach dostawy, płatnościach, osobach kontaktowych oraz decyzyjnych,
  • nierozliczonych oraz przeterminowanych płatności powiązanych z kontrahentem,
  • weryfikacji online kontrahenta po numerze NIP (w bazie GUS, VIES oraz w systemie ERP) z możliwością szybkiej rejestracji nowego klienta na urządzeniu mobilnym,
  • ergonomicznej książki telefonicznej, umożliwiającej szybki kontakt z osobami decyzyjnymi oraz kontaktowymi kontrahentów,
  • opcji uzupełnienia oraz edycji danych klienta o dodatkowe informacje kontaktowe, adresy oddziałów lub wysyłkowe,
  • historycznych transakcji, także pochodzących z innych kanałów sprzedaży (np. zarejestrowanych w centrali czy e-commerce)
  • zdefiniowanych warunków handlowych m.in. limitów kredytowych, dostępnych dla klienta promocji, form płatności.
  • załączników przypisanych do kontrahenta (np. skanu umowy) z możliwością dodania nowych załączników,
  • szczegółowych raportów częstości transakcji czy rankingu sprzedanych towarów przez klienta.

Nie czekaj na spadek sprzedaży. Twoja bierna postawa wzmacnia konkurecję. Umów się na wdrożenie z MH Kamyk, Łańcucki Sp. J. z Koszalina na wdrożenie programu Comarch ERP Mobilna sprzedaż i Comarch ERP Optima. Kontakt na stronie https://mh-informatyka.pl/kontakt